piątek, 29 marca 2013

Od żyłem

Nareszcie od żyłem :D Wbiłem się w rytm codzienności.
No w szkole jest też lepiej ale nie całkiem są drobne spiny
z kolegami z klasy, ale ja mam po prostu już na nich wyjebane.
Z używkami też skończyłem oprócz papierosów xD
Jak to zrobiłem? Po prosu posłuchałem mojej ukochanej przyjaciółki.
To ona przypomniała mi jak to było w gimnazjum jak jeździłem dużo na rowerze
i doskonaliłem technikę jazdy na jednym kole, to ona przypomniała mi że potrafię rysować
i ze mam szkolić techniki malowania aerografem. Teraz przeprowadzam generalny remont
mojego rowerka. Mam do wymiany parę części i oczywiście zmiana koloru :D
Teraz gdy jeszcze jest zimno na dworze to na trochę odłożyłem malowanie,
ale żeby się nie nudzić to z moimi kumplami zaczęliśmy znowu grać w Lineage 2 przez internet.
poprzednie posty usunąłem dlatego że, nie chcę o tym pamiętać i zamknąłem tamten rozdział.
Chcę podziękować mojej przyjaciółce.


A to pierwszy filmik jak jeżdżę na kole został nagrany w wakacje 2012 i proszę nie hejtować bo to mój pierwszy taki filmik

1 komentarz: